Karácsonyi töltött csillagok

2017/12/22. - írta: zsanzseszkova

Esetleg még valami apróságot szívesen odatennél szeretteidnek a karácsonyfa alá? Ragadj ollót, csomagolópapírt és valami tölteléket, cukorkát, csokoládét, ékszert vagy bármi apróságot és már láthatunk is neki!
blog_img_0117.JPGblog_img_0126.JPGIgyekeztem minél egyszerűbb csomagolópapírokat választani, egyrészt, hogy tudjak rá még rajzolni, nyomdázni, másrészt pedig a forma így adja ki a legjobban magát.
Ez lehet szivecske, cukorbot, vagy akár fenyőfa. Én a csillag sziluettet válaszottam. Sajnos ez a forma elég sok hulladékot adott, de aggodalomra semmi ok, végül azt is sikerült felhasználni.
Ollóval apró csíkokra vágtam a maradékot, begöndörítettem és mint töltőanyag került az ajándék mellé ezzel adva egy még szebb formát a kis csillagomnak.
blog_img_0123.JPGblog_img_0134.JPGSzerencsére rendelkezem varrógéppel így azzal dolgoztam. Összeillesztettem a két darabot, egy kis rés kivételével összevarrtam, majd jöhetett a töltelék. Miután ezzel is végeztem, teljesen összevarrtam a csillagot és ezzel el is készült egy nagyon jópofa és mutatós kis ajándék.
Remélem kedvet kaptatok az elkészítéséhet.
blog_img_0140.JPGblog_img_0145.JPGKellemes ünnepeket!

instagram
facebook
lookbook

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsanzseszkova.blog.hu/api/trackback/id/tr8613518407

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása